Lazada MalaysiaLazada Malaysia Biskut Penyet

Friday, September 07, 2012

Nada Cinta

Hello! Selamat petang..


Korang layan tak cerita Sinetron dari negara seberang Indonesia, iaitu Nada Cinta kat Astro Ria siaran 104 pukul 6:30 petang hingga 7:30 tu? Sinetron Nada Cinta ini bersiaran setiap hari Isnin hingga Jumaat.

Saya kejap layan kejap tak layan cerita Nada Cinta ni. Mula-mula dulu je setiap hari harus tengok cerita ni. Rela tak online sejam sebab nak layan Nada Cinta. Hee. Tapi tu dululah. Sekarang tak sangat. Sebab episod cerita ni banyak sangat. Sampai kadang-kadang timbul rasa bosan pulak tengok Nada Cinta ni. Dan rasa tak sabar nak tengok cerita ni tamat cepat-cepat.

Pacar baru gue, Randy Pangalila :p

Sekarang Nada Cinta dah nak tamat. Mungkin hari ni atau minggu depan. Tak tahulah. Yang pasti Sinetron Nada Cinta ni tak lama lagi tamat. Lepas tu, ada Sinetron baru ganti cerita ni kot. :)

Tak sabar nak tengok ending Nada Cinta ni  ^_^

63 comments:

Cik PiJa FiEyZa said...

crite mkin ke phujung nye...best2 crite niey..tp xlrt nk tggu pnjg sgt epis0d nye..vit0, ricky , marvin ensem je..heeee

syiela said...

tak pernah ikut tapi suka heronya ;)

Cik PiJa FiEyZa said...

hehehe..her0 dye sume ensem + cute...mmg bets la crite nie

Detective Fiqa said...

TAK layan langsung~~ hahahaha :D kejamm ><

Cik PiJa FiEyZa said...

hahahha..mmg kejam mcm niey.....

azizah :) said...

layan kdg2 je..makin lama makin mengarot citer dia..bosan tol!

Michelle Hopell said...

tak suka langsung ! boring ngahahaha

Mohd Rizwan said...

mula2 2 wan suka sngt tngk cite nada cinta ni..tpi bila da slalu sngt nanges2..da malas nk layan..bikin sakit hati jew..

najihahfara said...

memang tersangat lah lame cite ni huhu

puteri kasih said...

masa mula-mula je puteri layan..sekarang dah bosan..hehe

★ aIsyaH ★ said...

sy lyn cte ni sebab randy je..hehe

btw, part y CINTA masih hidup sgt best..bile dy da mati da xbest n egt citer da nak abes..tp bile pi search tenet..sbnrnye byk lagi..ish2..hehe..xD

Cik Yaya said...

xtengok la plak citer tu..tp si Randy tu mmg femes..muke dier encem kot..hehe..eh, xencem..kiut jek! hoho

BeLLa said...

citer indon mmg byk episod bosan

CIK TOM said...

xpernah plk tgk nada cinta ni...tgk gaya cam sedap je...hehee

Everything's Everythings said...

ni ala-ala high school musical eh?

miss fluffy said...

rjn ye tgk sinetron..cite indonesia salu byk sgt episod kan?jrg tgk;p

-meeSUPERGIRL- said...

penat tgk cte nehh . ase nak gila pon ad . haha

ZouL said...

ZouL tak tgk pun sngt citer ni.tapi parent ZOuL layan la citer ni..tiap2 ptg tgk..kalau miss, mesti diorang tunggu ulangan mlm tu

♥ Cik Pelangi ♥ said...

kita pon tengok cerita ni dari episod first sampai la dah nak tamat ni. happy ending cerita ni :)

Mummy Akmar said...

Salam Kenal Sally,

Saya tak pernah layan citer ni, tetapi setiap kali pergi rumah kakak, dia akan layan cite ni..Memang panjang episod nye sampai bile nak abis. Macam dah merapu pon ada cite ni...sbb panjang sangat

shedameor said...

tak suke tengok cite indon. merepek. haha

Nurulee said...

Dulu layan jugak. Tp lama2, malas dah nak tgk. haha =D

puanbee said...

lama betui nada cinta ni nak habis

Pelangi Biru said...

cerite dea pnuh tande tanye . suke lhaa tgok wlaupon agak jrang nak tgok crte niee . hahaha

Nira said...

cite ni mmg lama dh sgt umm penat lau tgk cite indon ni he cz 2 sy suka lyan cite antu jer hee =)

boni kacak said...

malu nak cakap, tapi dulu saya pernah layan cerita ni.hahahaha.. tapi semenjak makin meleret2 yang bukan2 da pelik2, saya terus hilang minat kat cerita ni.. sama macam cerita puteri yang terbuang, meleret2

eva said...

hohohoh nang lamak crita tok.. bgslah nak abis coz mok ngga ending nya haha..

aisya said...

pande habis juak cerita tok tek? haha

anne said...

dh nk tamat ker? perghhhhhh lame gileee.hahaha

Hanif Idrus said...

Laysn...tapi sinetron ini episod bertahun2..huhhuh

hnahdy said...

ramai yang minat ceta ni. tapi hana xtngok pun

zana said...

tula x sbr2 nk rgk penghabisannya..asik meleret2 ntah kemana lak hihi..

SYAH'IZZAT said...

wah dah mcm high school musical :D

shidaR said...

wahhh jd ibu2 kejap tgk sinentron hehee :)

AyueJean said...

Kadang2 je tengok cerita ni...
Tu pun kalau dah takde cite yang menarik...
Adalah sebulan 2-3kali...
hehhehehe....

IntaNBerliaN said...

sy xtgk sbb dkt umah xda astro.. hihii

Cik Nur said...

kenapalah randy tu macho sgt..hihih

Eca Dwinky Asha said...

kdg2x meluat tgk xpandai nak habis.hahaha

duniafana said...

xbest aaa cita ni

Azfa said...

Tengok sejap je cite ni...Mula-mula syok laa..Tp disebabkan epsd terlalu banyak...So,Azfa pon xtgk sgt..Hero cite ni mmg comel ! :)

Cikgu Ma said...

astro pun xder..sangat kesian kan...hhee

Mieya Atiera said...

Nak dekat tamat, makin bersemangat lagi Mieya nak tengoknya.

kak ina kl said...

tak layan sbb tak minat

Nisa Greennnpanda said...

xde astro la, huhu..
hensem la pacar lo.. ^_^

Ika said...

randy. :D

AmyZana said...

mngikut kiraan matematik, crite nih dah cukup setahun ditayangkan di astro ria. kdg2 tertanye jugak. bile crite nih nak habis nih :S

Zana Adieyza said...

akk x pernah tgk pun.. heheheh.. sebab waktu tayangan tu x berapa kena dgn jadual akk.. hehe..

salam kenal dari akk.. tq sebab sudi singgah blog akk.. nice blog dear! keep blogging!

Pecinta pink^^ said...

hemsem bangat pacar kamu :P hehe

CikMunBlogger said...

dulu tengok lah . bila dah masuk belajar nie , tak tengok tv dah . huhu .

Minah Bunga said...

dulu layan habis..sekarang tetap layan..p tgok sekali 2 imbas jer (sambil wat kerja lain..)malas dah nak dok lama2 tgok crita ni..plot sama jew...

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

xpenah tgok cite ne.. mls nk tgok indon kalo tgok pun tgok first n last episode..

aswadz said...

aku x layan. tp mak aku layan.

tirahzairi said...

lama...xhbs2....pjg sgt cerita diorng...hihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Panjang sungguh citer ni..sama akaklah..kejap layan keja tak..tapi banyak tak layan lah.. :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Tu lar!panjang sgttt!sabo jelah!hehehehe

beckhrooy said...

parent aku mmg layan cite ni

Zul De Alexis said...

gua layan gak cerita nie..hahaha...tapi ada masa tengok kalau tak gua tak tengok..tapi best gak cte nie...tekanan pon ada bila nk tamat nie teringin nk tengok depa kawen..hahaha

Myra Jay said...

Dah lama tak layan citer Indon ni, bukan pe sekali terlayan kena selalu melekat ;)

Zie Madini said...

pjg drama indon tok koh. bila entah maok habis. hehe

Sanji Ngatmi said...

high school musical indo ?? wts ..

9n0L4 said...

tak layan sgt cite ni. hehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani layan sampai abis hahaha

miza yusof said...

Miza dah lama tak layan citer indon. Kalau yang seram-seram tu layanlah. hikhik :D