Friday, September 07, 2012

Nada Cinta

Hello! Selamat petang..


Korang layan tak cerita Sinetron dari negara seberang Indonesia, iaitu Nada Cinta kat Astro Ria siaran 104 pukul 6:30 petang hingga 7:30 tu? Sinetron Nada Cinta ini bersiaran setiap hari Isnin hingga Jumaat.

Saya kejap layan kejap tak layan cerita Nada Cinta ni. Mula-mula dulu je setiap hari harus tengok cerita ni. Rela tak online sejam sebab nak layan Nada Cinta. Hee. Tapi tu dululah. Sekarang tak sangat. Sebab episod cerita ni banyak sangat. Sampai kadang-kadang timbul rasa bosan pulak tengok Nada Cinta ni. Dan rasa tak sabar nak tengok cerita ni tamat cepat-cepat.

Pacar baru gue, Randy Pangalila :p

Sekarang Nada Cinta dah nak tamat. Mungkin hari ni atau minggu depan. Tak tahulah. Yang pasti Sinetron Nada Cinta ni tak lama lagi tamat. Lepas tu, ada Sinetron baru ganti cerita ni kot. :)

Tak sabar nak tengok ending Nada Cinta ni  ^_^

63 comments:

  1. crite mkin ke phujung nye...best2 crite niey..tp xlrt nk tggu pnjg sgt epis0d nye..vit0, ricky , marvin ensem je..heeee

    ReplyDelete
  2. tak pernah ikut tapi suka heronya ;)

    ReplyDelete
  3. hehehe..her0 dye sume ensem + cute...mmg bets la crite nie

    ReplyDelete
  4. TAK layan langsung~~ hahahaha :D kejamm ><

    ReplyDelete
  5. layan kdg2 je..makin lama makin mengarot citer dia..bosan tol!

    ReplyDelete
  6. tak suka langsung ! boring ngahahaha

    ReplyDelete
  7. mula2 2 wan suka sngt tngk cite nada cinta ni..tpi bila da slalu sngt nanges2..da malas nk layan..bikin sakit hati jew..

    ReplyDelete
  8. memang tersangat lah lame cite ni huhu

    ReplyDelete
  9. masa mula-mula je puteri layan..sekarang dah bosan..hehe

    ReplyDelete
  10. sy lyn cte ni sebab randy je..hehe

    btw, part y CINTA masih hidup sgt best..bile dy da mati da xbest n egt citer da nak abes..tp bile pi search tenet..sbnrnye byk lagi..ish2..hehe..xD

    ReplyDelete
  11. xtengok la plak citer tu..tp si Randy tu mmg femes..muke dier encem kot..hehe..eh, xencem..kiut jek! hoho

    ReplyDelete
  12. citer indon mmg byk episod bosan

    ReplyDelete
  13. xpernah plk tgk nada cinta ni...tgk gaya cam sedap je...hehee

    ReplyDelete
  14. rjn ye tgk sinetron..cite indonesia salu byk sgt episod kan?jrg tgk;p

    ReplyDelete
  15. penat tgk cte nehh . ase nak gila pon ad . haha

    ReplyDelete
  16. ZouL tak tgk pun sngt citer ni.tapi parent ZOuL layan la citer ni..tiap2 ptg tgk..kalau miss, mesti diorang tunggu ulangan mlm tu

    ReplyDelete
  17. kita pon tengok cerita ni dari episod first sampai la dah nak tamat ni. happy ending cerita ni :)

    ReplyDelete
  18. Salam Kenal Sally,

    Saya tak pernah layan citer ni, tetapi setiap kali pergi rumah kakak, dia akan layan cite ni..Memang panjang episod nye sampai bile nak abis. Macam dah merapu pon ada cite ni...sbb panjang sangat

    ReplyDelete
  19. tak suke tengok cite indon. merepek. haha

    ReplyDelete
  20. Dulu layan jugak. Tp lama2, malas dah nak tgk. haha =D

    ReplyDelete
  21. lama betui nada cinta ni nak habis

    ReplyDelete
  22. cerite dea pnuh tande tanye . suke lhaa tgok wlaupon agak jrang nak tgok crte niee . hahaha

    ReplyDelete
  23. cite ni mmg lama dh sgt umm penat lau tgk cite indon ni he cz 2 sy suka lyan cite antu jer hee =)

    ReplyDelete
  24. malu nak cakap, tapi dulu saya pernah layan cerita ni.hahahaha.. tapi semenjak makin meleret2 yang bukan2 da pelik2, saya terus hilang minat kat cerita ni.. sama macam cerita puteri yang terbuang, meleret2

    ReplyDelete
  25. hohohoh nang lamak crita tok.. bgslah nak abis coz mok ngga ending nya haha..

    ReplyDelete
  26. pande habis juak cerita tok tek? haha

    ReplyDelete
  27. dh nk tamat ker? perghhhhhh lame gileee.hahaha

    ReplyDelete
  28. Laysn...tapi sinetron ini episod bertahun2..huhhuh

    ReplyDelete
  29. ramai yang minat ceta ni. tapi hana xtngok pun

    ReplyDelete
  30. tula x sbr2 nk rgk penghabisannya..asik meleret2 ntah kemana lak hihi..

    ReplyDelete
  31. wah dah mcm high school musical :D

    ReplyDelete
  32. wahhh jd ibu2 kejap tgk sinentron hehee :)

    ReplyDelete
  33. Kadang2 je tengok cerita ni...
    Tu pun kalau dah takde cite yang menarik...
    Adalah sebulan 2-3kali...
    hehhehehe....

    ReplyDelete
  34. sy xtgk sbb dkt umah xda astro.. hihii

    ReplyDelete
  35. kenapalah randy tu macho sgt..hihih

    ReplyDelete
  36. kdg2x meluat tgk xpandai nak habis.hahaha

    ReplyDelete
  37. Tengok sejap je cite ni...Mula-mula syok laa..Tp disebabkan epsd terlalu banyak...So,Azfa pon xtgk sgt..Hero cite ni mmg comel ! :)

    ReplyDelete
  38. astro pun xder..sangat kesian kan...hhee

    ReplyDelete
  39. Nak dekat tamat, makin bersemangat lagi Mieya nak tengoknya.

    ReplyDelete
  40. xde astro la, huhu..
    hensem la pacar lo.. ^_^

    ReplyDelete
  41. mngikut kiraan matematik, crite nih dah cukup setahun ditayangkan di astro ria. kdg2 tertanye jugak. bile crite nih nak habis nih :S

    ReplyDelete
  42. akk x pernah tgk pun.. heheheh.. sebab waktu tayangan tu x berapa kena dgn jadual akk.. hehe..

    salam kenal dari akk.. tq sebab sudi singgah blog akk.. nice blog dear! keep blogging!

    ReplyDelete
  43. dulu tengok lah . bila dah masuk belajar nie , tak tengok tv dah . huhu .

    ReplyDelete
  44. dulu layan habis..sekarang tetap layan..p tgok sekali 2 imbas jer (sambil wat kerja lain..)malas dah nak dok lama2 tgok crita ni..plot sama jew...

    ReplyDelete
  45. xpenah tgok cite ne.. mls nk tgok indon kalo tgok pun tgok first n last episode..

    ReplyDelete
  46. lama...xhbs2....pjg sgt cerita diorng...hihi

    ReplyDelete
  47. Panjang sungguh citer ni..sama akaklah..kejap layan keja tak..tapi banyak tak layan lah.. :)

    ReplyDelete
  48. Tu lar!panjang sgttt!sabo jelah!hehehehe

    ReplyDelete
  49. gua layan gak cerita nie..hahaha...tapi ada masa tengok kalau tak gua tak tengok..tapi best gak cte nie...tekanan pon ada bila nk tamat nie teringin nk tengok depa kawen..hahaha

    ReplyDelete
  50. Dah lama tak layan citer Indon ni, bukan pe sekali terlayan kena selalu melekat ;)

    ReplyDelete
  51. pjg drama indon tok koh. bila entah maok habis. hehe

    ReplyDelete
  52. tak layan sgt cite ni. hehe.

    ReplyDelete
  53. Miza dah lama tak layan citer indon. Kalau yang seram-seram tu layanlah. hikhik :D

    ReplyDelete

Guna bahasa yang mudah difahami oleh semua orang.
Itu sahaja. Terima kasih kerana sudi komen kat entry ini ^_^