Lazada MalaysiaLazada Malaysia Biskut Penyet

Sunday, April 21, 2013

OST Sedetik Cinta


Bukan dia tapi aku - Judika, lagu ni best walaupun lirik dia agak sedih. Lagu ini sekarang merupakan OST drama Sedetik Cinta yang ditayangkan pada setiap petang( Isnin- Khamis), pukul 7 Malam. Eh petang ke malam? :p

Jom layan!




BUKAN DIA TAPI AKU-JUDIKA (OST SEDETIK CINTA)

Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan tuk di sakiti

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Kar'na ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Kar'na ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar dari cintanya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku

Begitu beratkah ini...
Hingga ku harus mengalah...
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan
Jangan dia, jangan dia, cukup aku
Jangan dia, jangan dia, cukup aku

P/s: Lepas ni nak berkemas. Esok pagi nak balik kampung! ^_^ Dan kemungkinan blog akan berhabuk lagi selama seminggu! Doakan perjalanan kami selamat pergi, selamat pulang. Semoga berjalan dengan lancar. Amin!

38 comments:

Nurulhuda Abu Hassan said...

thanx ! hda dah lame carik lagu nih :D

rupenye hda salah tajuk cerite. kuang3 :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

best lgu ni..

Lyeen De Syifa said...

tiba2 tersedih dgr lagu ni..T_T...hehehhe

FarhanahAdzlan said...

lagu ni memang besttt saya ulang2 kali dengar hihi
lagi satu ost sebenarnya saya isteri die pon best jugak hihi :)

Chic Na said...

lirik cam sedih je..

Shida Radzuan said...

sally kak shida kureng la cite ni..huhuu

LYAfrina said...

owh..dh lama x tgk awal blakon..

deno said...

pernah tengok sekali cerita ni^^

izan mama mia said...

mg perjalanan pergi dan balik selamat... best gak lagu ni

Normi Nieza said...

slowlah citer nie..huhu

Isabel Diaz said...

Terus koke kat ctowk.. Hahaha

AyueJean AJ said...

Jarang tengok..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tak berapa nak tgok huhu

puteri kasih said...

kak puteri tak minat sangat cerita ni..tapi lagu best la juga :)

Remy hazza said...

sedap jugak lagu nie kak....

cik didiey said...

tgk kdg2 je cte ni..tu pown tgk utk 5 10min..hikhik

Cinta Misteri said...

suka judika ni, suara dia husky... lagu ni pown best. CiM follow sedetik cinta on tonton jer

BUI JUNAIDI said...

KMK NK TRY DGR LOK..:)

aisya said...

kmk minat judika! hehe..

btw hati2 balit kg ya.. =)

Mimi Azirah said...

best jugak citer nih kan

shafiq said...

owh , mak selalu tengok citer nih ~ haha ,

jaakechik said...

CITER NI MMG BEST...JAA PUN TGK GAK!

Anis Athia said...

orang cakap cerita ni sedih kan, suami dia kejam.. tapi anis tak tengok lagi..huhuhu

Si Matatajam said...

Best lagu tu... Lagi satu OST Cinta Jangan Pergi pun best

ezyra daniel said...

zyra tgk jugak cte nie...sedih kan lirik lagu nie hmmm

Azie Namico said...

best !

BUNDA a.k.a KN said...

assala, bunda tengok cite ni n suke lagu temanya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sggh pg ya..

Alycia said...

salam kenal dr blog Mialiana...

penmerah said...

mcm best je cite ne?

Nurhasnatul Nabila said...

lagu dy best,, tapi cite ni sy xberapa layan..

Tinta Lana said...

Satu episod pun tak tgk sally, ehehehe.

deno said...

dear, jom join?

jom supprt LUPUS awareness ..! jom? hehe ^^ http://dayangdeno.blogspot.com/2013/04/segmen-lupus-awareness-month.html

::Aja:: said...

boleh x cakap aja xsuke drama ni?hehehe..xtahu kenapa..

br follow blog awk hari ni..:D

^^eKaTiKaH^^ said...

Judika. ohh yeah! hehe

Cik Kay Jue said...

eh cerita baru ke? ckj da lama tak tgk tv

Qaisyara Raihana said...

suka tengok awal digandingkan dengan hanes suraya,. sweet gitu >.<

http://bloggadisbrutal.blogspot.com/

Qaisyara Raihana said...

suka tengok awal digandingkan dengan hanes suraya,. sweet gitu >.<

http://bloggadisbrutal.blogspot.com/