Lazada MalaysiaLazada Malaysia Biskut Penyet

Friday, June 07, 2013

Perkahwinan Amar Asyraf

♥ Assalamualaikum ♥
Selamat Pengantin Baru buat Amar Asyraf dan pasangannya, Arna Salleh. Ramai jugak artis yang melangsungkan perkahwinan pada musim cuti ni ;D

Alhamdulillah dengan sekali lafaz Amar Asyraf sah menjadi suami kepada Arna Salleh. Semoga Amar Asyraf dan isteri berbahagia hingga akhir hayat. Dan Setia Hingga ke Hujung Nyawa ^_^

P/s: Ehem-ehem, saya minat lakonan Amar Asyraf! :p 

11 comments:

Sue-Rya Qistina said...

tahniah buat mereka. amar ni muda lagi kan?

Qashmere said...

saya pon suka dia belakon!

Isabel Diaz said...

Tahniah Amar Asyraf..

Nory Zoulkefle said...

kahwenn dah dia...
musim artis kahwen skrg ni kan..

intanfirdaus247 said...

salam Jumaat..Tahniah buat pasangan ini

puteri kasih said...

musim artis kahwin nampaknya. Tahniah buat mereka :)

Nur Safiena said...

TAHNIAH..! Musim cuti musim kawen hehe :p

Puan Kutu said...

tak tahu sgt beliau ni.muka ada cam,nama baru je tau,boleh?hehe..

AyueJean AJ said...

Ramailah gigit jari..
Hehhehehe..
Izzue dah kawen, Amar pun dah kawen..
Kihkihkih...

Dianaa said...

tahniah :D

Mieya Atiera said...

waaaa... lagi seorang hero malaya yang dh menamatkan zaman bujangnya.. #PatahHati kekekeke