Lazada MalaysiaLazada Malaysia Biskut Penyet

Friday, June 07, 2013

Perkahwinan Amar Asyraf

♥ Assalamualaikum ♥
Selamat Pengantin Baru buat Amar Asyraf dan pasangannya, Arna Salleh. Ramai jugak artis yang melangsungkan perkahwinan pada musim cuti ni ;D

Alhamdulillah dengan sekali lafaz Amar Asyraf sah menjadi suami kepada Arna Salleh. Semoga Amar Asyraf dan isteri berbahagia hingga akhir hayat. Dan Setia Hingga ke Hujung Nyawa ^_^

P/s: Ehem-ehem, saya minat lakonan Amar Asyraf! :p 

11 comments:

  1. tahniah buat mereka. amar ni muda lagi kan?

    ReplyDelete
  2. kahwenn dah dia...
    musim artis kahwen skrg ni kan..

    ReplyDelete
  3. salam Jumaat..Tahniah buat pasangan ini

    ReplyDelete
  4. musim artis kahwin nampaknya. Tahniah buat mereka :)

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH..! Musim cuti musim kawen hehe :p

    ReplyDelete
  6. tak tahu sgt beliau ni.muka ada cam,nama baru je tau,boleh?hehe..

    ReplyDelete
  7. Ramailah gigit jari..
    Hehhehehe..
    Izzue dah kawen, Amar pun dah kawen..
    Kihkihkih...

    ReplyDelete
  8. waaaa... lagi seorang hero malaya yang dh menamatkan zaman bujangnya.. #PatahHati kekekeke

    ReplyDelete

Guna bahasa yang mudah difahami oleh semua orang.
Itu sahaja. Terima kasih kerana sudi komen kat entry ini ^_^